Service support medewerker (fulltime, Rotterdam)

ConnectAndPlay gelooft in de kracht van ‘beleving’ om moderne klanten aan te trekken en daarbij kunnen wij jouw hulp goed gebruiken.

Wij zijn op zoek naar een Support Medewerker die 5 speciale vaardigheden bezit:

  • Goede communicatieve vaardigheden in Duits, Engels en Nederlands
  • Zelfstandigheid en systematisch kunnen werken
  • Goed gevoel voor verantwoordelijkheid
  • Analytisch denkvermogen
  • Flexibele werkhouding

Wie zoeken wij? 

Jij bent diegene die zowel in Nederlands als Duits en Engels onze klanten, leveranciers en collega’s te woord staat; per e-mail en telefoon. Je ben onderdeel van het supportteam, dat fungeert als eerste aanspreekpunt. Jij stelt altijd de juiste vragen, weet een probleem of vraag snel te doorgronden en zelfs remote op te lossen. Daarnaast maak je offertes voor de klant. Nieuwsgierigheid naar techniek en ICT zit in jouw DNA; je draait dan ook je hand niet om voor 2e-lijns activiteiten of het herstellen van een pc. Jij levert kwaliteit en stopt niet totdat het perfect is!

Wat bieden wij?

Wij regelen een prima pensioenovereenkomst, betalen je een marktconform salaris en zijn flexibel ingesteld. Thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, als wij ook op jou kunnen rekenen wanneer je werktijden een keer afwijken.

 

We denken met elkaar mee, houden elkaar scherp en komen afspraken na. Wij werken samen met een winnaarsmentaliteit, en wanneer we winnen, vieren we gezamenlijk onze successen!

 

We halen elke dag het beste uit onszelf. Want wie gelooft in klantbeleving, moet zelf ook gaan voor de beste klantbediening! Wij streven ernaar om altijd de verwachting van onze klant te overtreffen.

 

Wij doen niet aan strak en streng. Wel aan huiselijke, familiaire sfeer en humor. We verwachten wel dat jij zelf verantwoordelijkheid neemt over je werk en dat je elke dag gaat voor het beste resultaat.

 

We doen er alles aan om jou een leuke en boeiende werkplek te bieden. We werken met uitdagende doelstellingen en horen graag jouw kritische mening over diverse zaken.

 

We staan niet stil! Stilstand is achteruitgang, dus we verwachten van je dat jij je mannetje staat in onze wereld van snel veranderende concepten, veeleisende klanten en altijd nieuwe ideeën.

 

Wij zijn continue bezig met de persoonlijke ontwikkeling van onze mensen. Het is voor ons belangrijk dat jij het beste uit jezelf kan halen, op eigen initiatief. Want alleen als jij groeit, kunnen wij groeien.

Over ConnectAndPlay

 

ConnectAndPlay gelooft in de kracht van ‘beleving’ om moderne klanten aan te trekken. We slaan een brug tussen on- en offline voor meer hospitality, meer ‘fun’ en meer interactie. Het resultaat: tevreden klanten en toekomstbestendige formats. Ons interactief entertainment trekt klanten aan, laat ze langer blijven en zorgt dat ze blijven terugkomen.

 

We zijn elke dag bezig om nieuwe concepten te bedenken die nog beter passen bij de behoeften van onze klanten, waaronder winkelcentra, retailketens, vakantieparken, indoor speeltuinen, fastfoodrestaurants en andere horeca.

 

In de afgelopen jaren hebben wij gewerkt aan een sterke basis in Nederland en Duitsland en vruchtbare lange-termijn partnerships met verschillende corporate klanten. In de komende jaren zetten we in op verdere consolidatie van de Nederlandse en Duitse markt, verdere groei binnen Europa en constante productontwikkeling om onze klanten een strategisch voordeel te blijven bieden.

Reageer nu!

Ben jij de Service Support medewerker die wij zoeken? We nodigen je graag uit om te solliciteren voor 1 december a.s. Stuur een bericht met je motivatie en je CV naar hendrikjan@connectandplay.eu.

Wil je graag meer informatie? Neem dan contact op met Hendrik Jan Lukien, Tel: +31 (0)10 851 3900 of hendrikjan@connectandplay.eu.