De kracht van beleving!

In 2020 is de klantbeleving de belangrijkste reden waarom een consument voor een bepaald merk kiest. Hoe de dienstverlening wordt ervaren wordt daarmee belangrijker dan het product en de prijs. ConnectAndPlay gelooft in de kracht van beleving. Met ons interactief entertainment bundelen we de kracht van design, marketing en technologie voor future-proof oplossingen die de klant verrassen en inspireren. Accountmanager Marcel van Moorselaar vertelt alles over zijn passie voor beleving en de toegevoegde waarde van ConnectAndPlay.

Beleving in de winkel

“Hoewel de pessimisten spreken over het einde van de winkel ten bate van online shoppen, geloven wij volledig in de kracht van beleving in de fysieke winkel. Met persoonlijk advies, een vertrouwd gezicht en de mogelijkheid om de zintuigen van de klant te prikkelen, valt hier zeker nog winst te behalen,” aldus Van Moorselaar. “Door interactie toe te voegen aan de formule, kun je als retail- of horeca-eigenaar direct inspelen op de behoefte van de consument. Het doel om consumenten een product of merk op emotioneel niveau te laten ervaren is belangrijk, omdat emotie doet kopen!”

Focus op kindervermaak

“Klanten verwachten uitstekende service en willen verrast worden. Beleving staat daarbij centraal. Wanneer je klant een slechte ervaring beleeft, ben je ‘m kwijt,” legt Marcel uit. “Wij richten ons primair op het bieden van schitterende belevingen voor kinderen, maar daarmee zorgen we indirect voor een fijne ervaring voor de ouders. Kinderen zijn in sterke mate bepalend voor het koopgedrag van hun ouders. Zijn de kinderen blij, dan zijn de ouders dat ook. Wij zorgen ervoor dat kinderen zich vermaken, zodat hun ouders de ruimte krijgen om hun inkopen te doen of een extra kopje koffie te drinken. Daarnaast brengen spelende kinderen leven in de brouwerij, en maken we dus sfeer met onze speelhoeken.”

Onze aanpak

ConnectAndPlay helpt met het maken van een geïntegreerde, samenhangende beleving die klanten aanspreekt. “Kennis van de klant is hierbij een belangrijke factor, want we willen de verwachtingen altijd overtreffen,” zegt Van Moorselaar. “Wij verkopen niet alleen producten, maar een complete beleving. We worden tijdelijk een onderdeel van het team, geven integratie advies, verzorgen de pre-engineering en installatie en natuurlijk hebben we een uitgebreid aftersales traject en een support afdeling die 24/7 bereikbaar is. Ik vind het fantastisch dat wij op deze manier samenwerken met onze klanten. We begrijpen hun behoeften en komen gezamenlijk altijd tot de beste oplossingen!”

Meer weten over onze concepten en dienstverlening? Kijk rond op onze website, raak geïnspireerd en neem contact op voor meer informatie.